نهال انگور ردکارنت
نوشته شده توسط : paliz

نهال انگور ردکارنت

نهال انگور ردکارنت در این متن درباره برخی خصوصیات نهال انگور ردکارنت ، نظیر تحمل سرمای زمستانی ، تحمل گرمای تابستان و بسیاری ویژگی های دیگر صحبت خواهد شد ؛ پس برای کسب اطلاعات در این زمینه با متن همراه باشید .

میزان باردهی نهال انگور ردکارنت

نهال انگور ردکارنت به دلیل امکان کاشت آن در محیط هایی مانند گلدان یا زمین  در اکثر روز های سال ، بار زیادی را برای صاحبش به همراه خواهد داشت ؛ زمانی که این نهال به ارتفاع ۳۰ سانتی متری خود می‌رسد قادر به تولید میوه یعنی همان انگور ردکارنت می باشد ؛ هر جوانه ای که از این نهال    می روید ، قادر است ۸ الی ۲۰ عدد شکوفه انگور تولید کند .

نهال انگور ژاپنی

نهال گلدانی انگور ردکارنت

ارتفاع درخت

حداکثر رشد ارتفاع  نهال انگور ردکارنت  در یک سال ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است ؛ در نهایت قد آن به زحمت به ۲ متر می رسد .

فواصل کاشت

فواصل کاشت  نهال انگور ردکارنت  باید در حدود ۴ الی ۵ متر رعایت شود .

نیاز به آبیاری نهال انگور ردکارنت

زمانی که درخت کاشته می شود ، ابتدا باید سعی در مرطوب نگه داشتن ریشه های آن کرد به طوری که قسمت‌ های زیرین ریشه‌ها و خاک آبیاری نشود .

این درخت بیشتر سایه دوست دارد و به همین دلیل نیاز کمتری به آب در سال‌های آتی زندگانی خود دارد و بهتر است که آن را به مقدار یک یا دو اینچ مورد آبیاری قرار داد ( عددی معادل ۱۰۰ الی ۳۰۰ میلی لیتر ) .

شرایط محیط کاشت

نهال انگور ردکارنت زندگی در محیطی با آب و هوای معتدل و خنک را دوست دارد ؛ نکته دیگری که باید درباره نهال انگور ردکارنت در نظر گرفته شود این است که محل مورد نظر برای کاشت این نوع انگور ، نباید دارای بادهای خشک و گرم باشد و خاک منطقه کاشت بهتر است که از کمترین میزان شوری بهره مند باشد .

عمر مفید نهال انگور ردکارنت

حداکثر و حداقل عمر مفید انگور ردکارنت به ترتیب  ۱۵ و ۱۲ سال است ؛ میزان عمر کم این انگور در مقایسه با سایر       انگور ها به این دلیل است که این نوع نهال به صورت گلدانی کاشته شده و این باعث می شود که آن ها عمر چندانی نداشته باشند .

هرس درخت

در نهال انگور ردکارنت مانند بقیه انگور ها ۸۰ درصد شاخه ها هرس می شوند ، یعنی نزدیک به صد در صد گیاه باید حذف شود تا انرژی لازم برای رویش مجدد شاخه ها و جوانه های جدید ایجاد شود .

نیاز به سمپاشی

زمانی که درختان انگور شما دچار آفت و آسیب شدند بهتر آن است که شاخه های آسیب دیده را حذف کنید ؛ اما اگر استفاده از انواع سموم را به روش های طبیعی ترجیح می دهید ، بهتر است که طبق برنامه سازمان جهاد کشاورزی منطقه سکونت خودتان عمل کنید .

گرده افشانی درخت

گرده افشانی آن همانند دیگر درختان توسط حشرات و باد انجام می گیرد ؛ بهتر است که انگور ردکارنت را در محل‌هایی که دارای وزش باد هستند نکارید ، چون در این صورت حشرات نخواهند توانست گرده افشانی را به نحو صحیحی انجام ‌دهند و بدیهی است که اگر گرده افشانی انجام نشود درخت میوه تولید نخواهد کرد .

بررسی از نظر میزان تحمل سرمای زمستانی

قابلیت تحمل سرما در این درخت در حد بالایی قرار دارد ؛ این قابلیت تحمل در نهال انگور ردکارنت ۱۵ تا ۱۸ درجه زیر صفر است ، این عدد تا حدود منفی ۲۰ درجه زیر صفر نیز قابل ارتقا می باشد .

تحمل گرمای تابستان نهال انگور ردکارنت

اگر دمای محیط تا ۳۰ درجه افزایش یابد این درخت خواهد توانست این حرارت و گرما را تحمل کند .

رنگ میوه

همان طور که از نام نهال انگور ردکارنت مشخص است ، این نهال میوه هایی به رنگ قرمز دارد ( رد به معنای قرمز ) .

نهال انگور خارجی

انگور ردکارنت

تاریخ رسیدن میوه درخت

تاریخ رسیدن میوه در نهال انگور ردکارنت اواسط تیر یا مرداد است ؛ زمانی که انگور ردکارنت چیده می شود ، باید کمی سفت باشد ؛ این موضوع را باید تمام باغداران صاحب این نوع انگور رعایت کنند ، چون اگر آن ها را پس از نرم شدن بچینند تا زمانی که وارد بازار ‌شوند ، پلاسیده و له می شوند .

عملکرد درخت در هکتار نهال انگور ردکارنت

عملکرد این درخت در هکتار به میزان حدودی ۴۰ تن تخمین زده شده است .





:: برچسب‌ها: نهال انگور شرابی شردست+ نهال انگور سیاه کردستان+ فروش نهال انگور شرابی+ فروش نهال انگور سیاه+ خرید نهال انگور شرابی+ بهترین نهال انگور شرابی+ انواع انگور سیاه سردشت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: